Pärast seda, kui Londonis hakati propageerima ühissõidukeid ja seadma sõiduautodele piiranguid (näiteks kehtestati 2003. aastal ummikumaks), tekkis uus probleem: ühissõidukid, eriti allmaaraudtee, koormati üle. Sestap püütakse nüüd rõhutada jalgsi kõndimise eeliseid. Esmane uurimus tegi kindlaks, et kümnendik metroo- ja koguni ligi pool bussisõitudest jääb alla kahe kilomeetri ning et kaks kolmandikku sõitjaist eelistaks käia jala, kui teaks täpselt, kuidas turvaliselt sihtpunkti jõuda. Järgmise etapina said tänavad jalakäijatele mõeldud märgistuse ja bussipeatustesse pandi kaardid. Käivitusprojektina võeti ette Bondi tänava piirkond. Nüüd, aasta pärast tehtud muudatusi, tehti ulatuslik hindamistöö, mille tulemused olid põhiliselt positiivsed: inimesed on uuest süsteemist teadlikud ja kasutavad seda, säästavad sel moel aega ja on igati rahul. Puudustest toodi välja liiga kitsad ülekäigurajad ja väikesed peatuste väljapääsud, samuti arvati, et kaartidel peaks olema register. 91% küsitletud inimestest leidis, et Bondi tänava piirkonnas proovitud süsteem tuleks evitada terves linnas.
|